Zielony pudding z chia

Lipiec 3, 2019

Takie śniadanie to zielony ideał. Błonnik i owocowe węglowodany przygotują nas na nowy dzień!

POTRZEBUJEMY
  • 15 łyżek chia
  • 800 mln mleka lub mleka kokosowego
  • 8 suszonych daktyli
  • 2 garście liści świeżego szpinaku
  • garść wiórków kokosowych (do dekoracji)
  • kilka malin (do dekoracji)
  • liść świeżej mięty (do dekoracji)
PRZYGOTOWANIE

Do blendera wlewamy mleko, wrzucamy daktyle i umyte liście szpinaku. Miksujemy do jednolitej masy. Wsypujemy nasiona chia i dokładnie mieszamy (nie miksujemy). Po wlaniu masy do misek, dostawiamy na co najmniej 2 godziny do lodówki. Przed podaniem dekorujemy malinami, wiórkami kokosowymi i liściem mięty.


Cześć, mam na imię Paweł

Z wykształcenia jestem magistrem biologii i dziennikarzem. Od 2016 roku mówię również o sobie: fleksitarianin. Trochę to wyszło z przypadku, kiedy natknąłem się na ten termin gdzieś w sieci. Nagle okazało się, że przez całe życie pasowałem do definicji, której nie znałem.

Na blogu dzielę się swoją wiedzą dotyczącą ograniczenia jedzenia mięsa, bo wiem, że nie jest to łatwy temat. Codziennie szukam kulinarnych inspiracji i śledzę rozwój naukowej wiedzy o dietach, żywieniu i ochronie środowiska naturalnego.


KontaktSklep